تلفن صنعتی

تلفن ضد آب

تلفن ضد آب

امروزه با توجه به پیشرفت علمو تکنولوژی کمپانی های گوناگونی اقدام به طراحی و تولید انواع کالاهای برقی نموده اند و توانسته اند گوشی های تلفن با کیفیتی را طراحی و تولید نمایند.

خرید تلفن ضد آب

گوشی های تلفن همان طور که می دانید به دو دسته اصلی گوشی های تلفن ثابت و گوشی های همراه دسته بندی نمود، گوشی تلفن ثابت از دیرباز در دسترس عوم مردم بوده است و اولین گوشی توسط گراهام بل اختراع گردید  و افراد قادر بودند توسط آن با افراد دیگر در مناطق دیگر و دور از دسترس تماس گرفته و صحبت نمایند.

خرید تلفن ضد آب

گوشی های تلفن همراه نیز همان طور که از نامآن ها مشخص می باشد قابلیت انتقال به هر کانی را دارند و به عبارتی افرادی که دارای گوشی تلفن همراه هستند اکثرا در دسترس می باشند.

خرید تلفن ضد آب

گوشی های ثابت نیز خود در انواع گوناگونی توسط کارشناسان مجرب کمپانی های سازنده گوشی تلفن طراحی و تولید می شوند و می توان آن ها را در چند دسته گوشی رومیزی خانگی، گوشی ضد آب، گوش پالایشگاه، گوشی ضد انفجار و سایر گوشی ها دسته بندی نمود.

خرید تلفن ضد آب

هر کدام از گوشی های ذکر شده همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد دارای کاربرد های گوناگونی می باشند و در مکان های گوناگونی از آن ها استفاده می گردد، برای مثال از گوشی ضد آب در مکان هایی که میزان رطوبت هوا بیش از اندازه می باشد و یا در زیر سح آب استفاده میگردد.

خرید تلفن ضدآب

تلفن های رومیزی خانگی از جمله پر مصرف ترین گوشی تلفن می باشد که تقریبا در هر خانه یکی از این دسته گوشی های تلفن موجود می باشد و افراد به وسیله آن می توانند با اقوام و آشنایان خود در ارتباط باشند.

خرید تلفن ضد آب

ما در این مقاله سعی بر این داریم تا کاربران گوشی تلفن را از معایب و مزیت های گوشی تلفن ضد آب بر سایر گوشی های تلفن آگاه سازیم و بهطور لی به معرفی آن پبپردازیم:

گوشی تلفن ضد آب دارای بدنه ای از جنس فلز می باند که علاوه بر مزیت ضد آب بودنشان در برابر آسیب های فیزیکی نظیر ضربه و یا افتادن بر روی زمین مقاوم می باشند و دارای انواع گوناگونی می باشند برخی از آن ها فقط در برابر رطوبط هوا ضد آب می باشند و برخی قادرند حتی در عمق ۲۰ متری  در برابر نفوذ آب مقاوم باشند و کارایی خود را از دست ندهند.

از جمله مزایای گوشی ضد آب می توان به:

ضد آب بودن

کیفیت بالای صدا

مقاومت در برابر ضربه و سایر مزایای آن اشاره نمود.

از گوشی تلفن ضد آب معمولا در مناطقی استفاده می گردد که دارای رطوبت بالایی می باشند از جمله این مناطق می توان به بنادر، اسکله ها و معادن مرطوب اشاره نمود.

خرید تلفن ضد آب

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *