تلفن صنعتی

خرید تلفن صنعتی MD

  • کمپانی های سازنده گوشی تلفن اقدام به طراحی و تولید انواع گوشی تلفن رومیزی، دیواری، صنعتی و سایر گوشی های تلفن نموده اند در این راستا از تلفن های صنعتی برای استفاده در محیط های صنعتی و کارحانه ها استفاده می گردد و باید مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار داشته باشند. این گوشی ها دارای استاندارد مقاومت در برابر نفوز آب و گرد و غبار و ضربات احتمالی و مقاومت در برابر دماهای بالا و پایین می باشند.
  • درجه حفاظت یا کد آی‌ پی اصطلاحی در استاندارد آی‌ئی‌سی است که بر اساس آن محفظه‌های تجهیزات الکتریکی با کدهای استانداردی با دو حرف IP در کنار دو رقم، از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. رقم اول که بین ۰ تا ۶ است سطح حفاظت در برابر جسم سخت خارجی را مشخص می‌کند. رقم دوم بین ۰ تا ۸ است و میزان حفاظت را در برابر نفوذ آب (و نه هیچ مایع دیگر) مشخص می‌کند. هر چه این رقم‌ها بیشتر باشند میزان حفاظت بیشتر است یعنی ما بالاترین سطح استاندارد که می توانیم داشته باشیم IP68  می باشد .
  • تلفن های صنعتی برای برنامه های کاربردی سنگین طراحی شده و می تواند در محیط های خشن عواملی مانند دما، رطوبت، خرابکاری، لرزش و شوک را تحمل کند. بعضی از این تلفن ها که قابلیت مقاومت ضربه را دارند برای پاسخگویی به نیازهای معادن طراحی شده است.
  • این تلفن ها معمولا در فضای باز، بزرگراه های عمومی، تونل ها / معدن ، کارخانه ها، نیروگاه ها، زندان ها،محیط هاى آلوده غبار آتشگیر ذرات فیبر و پشم شیشه محیط هاى آلوده گازى ،و پتروشیمی ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تلفن های صنعتی دارای کیفیت بسیار مناسب برای مکالمه در محیط های شلوغ و پر صر و صدای صنعتی میباشند همچنین به گونه ای طراحی گردیدند در هنگام وقوع حادثه و اضطرار دارای بالاترین کارایی می باشند . از انجا که در ساخت این قبیل از تلفن ها از مواد و قطعات خاص استفاده می گردد این قبیل از تلفن ها دارای قیمتی چندین برابر نسبت به تلفن های معمولی می باشند .

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *