تلفن صنعتی

گوشی تلفن پالایشگاه

گوشی تلفن پالایشگاه

از دیرباز جهت ارتباط میان افراد در فواصل دور از گوشی تلفن استفاده می شده است در همین راستا بنا بر نیاز مردم کمپانی های گوناگونی اقدام به طراحی و تولید انواع گوشی تلفن نموده اند که از هر کدام از آن ها در بخش ها و اماکن گوناگونی استفاده می گردد.

خرید گوشی تلفن پالایشگاه

گوشی تلفن از جمله مهمترین ابزار های ارتباطی می باشد که همان طور که اشاره شد در انواع گوناگونی تولید شده اند از جمله آنها می توان به گوشی تلفن رومیزی، گوشی تلفن ضد آب، گوشی تلفن ضد انفجار، گوشی تلفن عمومی، گوشی تلفن آسانسور و سایر گوشی های تلفن اشاره نمود.

خرید گوشی تلفن پالایشگاه

در پالایشگاه ها عموما از گوشی های تلفن ضد انفجار و گوشی هایی استفاده می گردد که قابلیت تحمل دما با درجه بالا را داشته باشند استفاده می گردد.

خرید گوشی تلفن پالایشگاه

در پالایشگاه ها امکان بروز آتش سوزی و انفجار وجود دارد برای این امر جهت سهولت کارمندان پالایشگاه در زمینه اطلاع رسانی شرایط بوجو آمده در پالایشگاه از گوشی تلفنی استفاده می گردد که صرفا جهت استفاده در پالایشگاه طراحی و تولید شده باشد و به عبارتی ضد انفجار باشد.

در همین راستا می توان به این نکته اشاره نمود که می بایست جهت نیروگاه ها نیز از گوشی تلفنی استفاده نمود که جهت استفاده در نیروگاه طراحی و تولید شده باشد، گوشی تلفن نیروگاه می بایست ضد انفجار و ضد نویز باشد تا در صورت نیاز بتوان از آن با خیال آسوده استفاه گردد.

خرید گوشی تلفن نیروگاه

همان طور که اشاره شد گوشی تلفن در اقسام گوناگونی نظیر

تلفن دیوار

تلفن ضد آب

تلفن ضد انفجار

تلفن پالایشگاه

تلفن توکار

تلفن آسانسور و سایر تلفن ها اشاره نمود.

تلفن آسانسور

از تلفن در بخش های گوناگونی استفاده می گردد در این راستا کمپانی های گوناگونی اقدام به طراحی و تولید انواع گوشی تلفن نموده اند

خرید گوشی تلفن آسانسور

در صورتی که آسانسور در بین طبقات طوقف نماید می بایست افرادی که درون آسانسور گیر افتادن از حادثه ای که برایشان افتاده افراد خارج از اسانسور را آکاه سازند برای این امر در آسانسور کلید زنگ خطر وجود دارد و افراد با فشردن آن می توانند آژیر را به صدا در بیاورند.

خرید گوشی تلفن آسانسور

علاوه بر زنگ آژیر افراد می توانند در صورتی که در آسانسور گوشی تلفن وجود داشته باشد با آن به افراد خارج از آسانسور زنگ بزنند و از خود به آن ها اطلاع دهند.

خرید گوشی تلفن آسانسور

اکثر گوشی های تلفن  از جنس پلاستیک فشرده می باشند که از آن در برابر آسیب های فیزیکی ناشی از ضربه و گرما و سرما محافظت مینماید.

خرید گوشی تلفن آسانسور

برخی از گوشی های تلفن نیز بنا بر نیاز و محیطی که از آن ها استفاده می گردند از سایر مواد اولیه نظیر انواع فلزات تولید می گردند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *