تلفن صنعتی

خرید گوشی تلفن توکار

  • خرید گوشی تلفن توکار

از گذشته تا به امروز از گوشی تلفن جهت ارتباط افراد در مکان های گوناگون استفاده می شده است و بنا به نوع نیاز مشتریان و استفاده کنندگان گوشی تلفن کمپانی های گوناگونی در این راستا اقدام به طراحی و تولید انواع گوشی اقدام نموده اند و توانسته اند انواع و اقسام گوناگونی از گوشی های تلفن را روانه بازار نمایند.

خرید گوشی تلفن توکار

از قدیمی ترین کمپانی های سازنده گوشی تلفن می توان کمپانی چند ملیتی زیمنس را نام برد که علاوه بر تولید گوشی اقدام به تولید کابل های چند صد کیلومتری جهت اتصال ایستگاه های تلفن نموده است.

همان طور که اشاره شد کمپانی های سازنده گوشی تلفن انواع و اقسام مختلفی از گوشی تلفن را طراحی و تولید نموده اند و کاربران بنا بر نوع نیازشان می توانند آن ها را خریداری نموده و برای مدت زمان طولانی از آن ها استفاده نمایند.

خرید گوشی تلفن توکار

در ادامه این مقاله به اختصار معرفی هر یک از گوشی های تلفن می پردازیم.

تلفن دیوار صنعتی

این دسته از تلفن ها از جنس فلز می باشند و دارای طول عمر بالایی می باشند که از آن ها اکثرا در فضاهای صنعتی استفاده می نمایند.

خرید گوشی تلفن توکار

تلفن عمومی:

این دسته از گوشی تلفن همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد برای عموم مردم کاربرد دارد و آن ها را در مکان های عمومی نصب می نمایند و معمولا به شکل ایستاده ی باشند که درون یک باکس قرار دارند.

تلفن ضد انفجار:

این دسته از گوشی های تلفن همان طور که از نام آن ها مشخص می باشد در مقابل انفجار مقاوم می باشند و از آن ها اکثرا در معادن، پالایشگاه و سایر امکاکنی که امکان انفجار در آن ها وجود دارد استفاده می گردد.

خرید گوشی تلفن توکار

تلفن ضد آب

این دسته از گوشی تلفن بنا به نیازکاربران طراحی و تولید شده اند و خود این گوشی تلفن به سه دسته تقسیم می گردد

۱ – مقاوم در برابر رطوب بالای هوا

۲- ضد آب

۳- دسته سوم گوشی تلفنی می باشد که توانایی سالم ماندن و قابل استفاده بودن در زیر آب را دارد

خرید گوشی تلفن توکار

تلفن توکار

در معماری ساختمان ها و ابنیه ها برای ایجاد ظاهری مناسب برای وسایلی که در این اماکن استفاده می گردد جایگذاری می شود و کاربران به راحتی می تواننند هر کدام یک از وسایل خود را در مکان مد نظر قرار دهند، در این راستا کمپانی های سازنده گوشی تلفن اقدام به طراحی و تولید گوشی تلفن توکار نموده اند تا بتوان آن را در محل جایگذاری تعبیه شده برای آن جایگزاری نمود.

خرید گوشی تلفن توکار

مجموعه mdtelecom در این راستا اقدام به طراحی و تولید انواع گوشی های تلفنی صنعتی نموده است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و کاربران از آن برای مدت زمان طولانی ای می توانند استفاده نمایند.

نمونه های تولید شده

گوشی صنعتی

گوشی ضد انفجار

گوشی ضد آب

گوشی تلفن عمومی

طراحی و ساخت انواع گوشی تلفن و تعمیرات آن پذیرفته می گردد.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *