تلفن صنعتی

خرید گوشی تلفن صنعتی

انواع گوشی تلفن

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنلوژی، کارخانه ها و مراکز صنعتی گوناگونی در زمینه حوذه صنعت فعالیت دارند که هر ساله محصولات گوناگونی را  در این زمینه عرضه و تولید می نمایند.

خرید گوشی تلفن صنعتی

گوشی تلفن نیز از جمله محصولات تولید شده در کارخانه ها می باشد که از دیرباز از آن جهت ایجاد ارتباط میان دو بخش و یا دو منطقه که از یکدیگر فاصله دارند استفاده می شده است. با گذشت زمان گوشی های تلفن نیز در انواع و سلیقه های گوناگونی طراحی شده اد که هر کدام از آن ها نسبت به دیگری دارای مزیت های مختلفی می باشند.

در این مقاله ابتدا به معرفی انواع گوشی تلفن می پردازیم و در ادامه به نکات حائز اهمیت قبل از خرید گوشی تلفن اشاره می نماییم.

خرید گوشی تلفن صنعتی

گوشی تلفن رومیزی

این دسته از گوشی های تلفن از سالهای ابتدایی اختراع تلفن طراحی و تولید شده اند و با گذشت زمان تنها از لحاظ ظاهری و عملکرد آن ها مورد پیشرفت شده اند از جمله این عملکرد ها می توان به: آیدی کالر ( نمایشگر تلفن) ، ردیال، حافظه و سایر این دسته از آپشن ها اشاره نمود

گوشی تلفن بی سیم

این دسته از گوشی ها همان طور که از نامشان مشخص است فاقد سیم اتصال می باشند و از طربق سوار شدن بر روی امواج ساتع شده از دستگاه اصلی گوشی تلفن قابل استفاده می باشند و بنا بر نوع  گوشی تلفن دارای برد های گوناگونی می باشد، برخی از گوشی تلفن های بی سیم دارای بردی بیش از ۱۰۰ متر می باشند که معمولا از آن ها در محوطه های بزرگ استفاده می گردد.

گوشی تلفن صنعتی

همان طور که اشاره شد گوشی تلفن دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشد که در قسمت های گوناگونی از آن ها استفاده می گردد، منظور از گوشی تلفن صنعتی گوشی تلفنی می باشد که از آن در مراکز صنعتی استفاده می شود، این دسته از گوشی های تلفن بنا بر متریال استفاده شده در تولید آن ها دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و عوامل فیزیکی می باشد که این باعث گردیده است که طول عمر بالایی داشته باشند.

خرید گوشی تلفن صنعتی

گوشی های تلفن صنعتی نیز خود دارای انواع و اقسام گوناگونی می باشند

گوشی تلفن پالایشگاه

این دسته از گوشی های تلفن همراه مخصوص استفاده در پالایشگاه ها می باشند و بدنه آن ها معمولا از جنس آهن بوده و در مقابل ضربات فیزکی مقاوم می باشند، شایان ذکر است این دسته از گوشی ها می بایست ضد انفجار و آتش باشند تا در صورت وقوع چنین حوادثی کارکنان بتوانند از آن ها استفاده نمایند.

خرید گوشی تلفن صنعتی

گوشی تلفن معدن

این دسته از گوشی تلفن ها از جمله گوشی های صنعتی پر مصرف می باشد و در طراحی این دسته از گوشی ها باید به این موضوع دقت نمود که محیط معادن اکثرا مرطوب می باشند و امکان بروز انفجار در معادن بسیار بالا می باشد در نتیجه جهت تولید گوشی تلفن معدن از متریال کاربردی و دارای مقاومت بسیار بالا استفاده نمود.

گوشی تلفن نیروگاه

گوشی تلفن نیروگاه نیز بمانند گوشی تلفن پالایشگاه ی بایست ضد انفجار و آتش باشد تا در برابر آسیب های ناشی آتش و انفجار مقاوم باشد.

خرید گوشی تلفن صنعتی

گوشی تلفن ضد آب

همان طور که از نام این گوشی مشخص است این گوشی ضد آب بوده و اکثرا در مناطق دارای رطوبت بالا و یا مراکزی که زیر آب قرار دارند استفاده می گردد و نفوذ آب به داخل آن امکان پذیر نمی باشد.

نکات حائز اهمیت قبل از خرید گوشی تلفن

خرید گوشی تلفن صنعتی

اولین نکته مهم در خرید گوشی نلفن توجه به این موضوع می باشد که کاربر در چه زمینه ای می خواهد از گوشی تلفن استفاده نماید، برای مثال همان طور که در این مقاله به این موضوع پرداخته شدکمپانی های سازنده گوشی تلفن آن ها را در انواع گوناگونی طراحی و تولید می نماید، لذا برای مصارف شخصی و متزل اکثرا از گوشی تلفن رومیزی و یا بی سیم استفاده می گردد و آن ها دارای ظاهری شکیل تر به نسبت سایر گوشی های تلفن می باشند.

در مراکز صنعتی نیز از گوشی تلفنی  استفاده می گردد که اولا پاسخ گوی نیاز افراد باشد و ثانیا دارای مشخصه های الزامی مربوط به آن محیط باشند.

خرید گوشی تلفن صنعتی

از دیگر نکات قابل توجه قبل از خرید گوشی تلفن می توان به متریال استفاده شده در آن اشاره نمود که تاثیر بسزایی در طول عمر گوشی تلفن و مقاومت آن در برابر عوامل فیزیکی می باشد.

اجزای گوشی تلفن

بدنه اصلی

سیم

گوشی دستی

شماره گیر

هسته اصلی

زنگ

هر کدام از این قسمت ها وظفه ای بسیار مهم را دارند که می بایست هر کدام وظایف خود را انجام دهند.

خرید گوشی تلفن صنعتی

بدنه اکثر گوشی های تلفن خانگی از جنس پلاستیک می باشد لذا در مراکز صنعتی از گوشی تلفنی استفاذه می گردد که دارای بدنه ای از جنس متریال مقاوم نظیر آهن و سایر فلزات مقاوم باشد.

۲۳/۰۸/۹۸

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *